متن آهنگ های ساسی مانکن
 
satansim
عشق - نفرت -شعر -جملات قصار-و ....

                   


(امير رضا)
اون بالا چه خبره ، واي اون بالاها يه نفره ، كه ميخواد با من بپره خره بلاخره
بيا تكون بده سرو منو بكن ويرونترو ، بهم ريختي شهرو عشقم بدون من بيرون نرو

_ او يه بيبي (o ye baby) چه چشمايي داره
اون چشماي هارت عشقو مياره
_ او يه بيبي (o ye baby) چه لب هايي داره
اون لب هاي داغت ، فدايي داره

من پايم ، تو نزديكمي يعني همسايم
وقتي با تو ام عزيزم ، چرا استند بايم(stand by)؟

من پايم ، تو نزديكمي يعني همسايم
وقتي با تو ام عزيزم

(ساسي مانكن)دسس استند بايم (theses stand by) ؟

_ او يه بيبي (o ye baby) چه چشمايي داره
اون چشماي هارت ، عشقو مياره
_ او يه بيبي (o ye baby) چه لب هايي داره
اون لب هاي داغت ، فدايي داره

(ساسي مانكن)
دوستت دارم من چند صد ساليه ، با جنبه اي تو جنبت عاليه
عشق راليه و عشقو حاليه و كادو دوس داره كه من دستم خاليه
بين صد نفر فقط منو دوس داره ، بدن آسش مثه بدن سوسماره
كلي رفيقاي لوس موس داره ، خودش بوس دوس داره ، گوشيش بلوتوث داره
هه هه
واي چقد داغه ، بدنش بم داره علاقه ، اون كه چشم زاغه ، تو اتاقه ، چرا آخه ، بذار بيام داخل
هااا؟
شب تب داره ، اين هوا لب داره ، اون بدن لامصبت حرارت داره
ها ميام پيشتو ميكنم من كتك بارت ، ها خيلي پاره پورس همينجوري شلوارت

(امير رضا)
من پايم
من پايم ، تو نزديكمي يعني همسايم
وقتي با تو ام عزيزم ، چرا استند بايم(stand by)؟

من پايم ، تو نزديكمي يعني همسايم
وقتي با تو ام عزيزم

(ساسي مانكن)دسس استند بايم (theses stand by) ؟

(امير رضا)
اون بالا چه خبره ، واي اون بالاها يه نفره ، كه ميخواد با من بپره خره بلاخره
بيا تكون بده سرو منو بكن ويرونترو ، بهم ريختي شهرو عشقم بدون من بيرون نرو

_ او يه بيبي (o ye baby) چه چشمايي داره
اون چشماي هارت ، عشقو مياره
_ او يه بيبي (o ye baby) چه لب هايي داره
اون لب هاي داغت ، فدايي داره

_ او يه بيبي (o ye baby) چه چشمايي داره
اون چشماي هارت ، عشقو مياره
_ او يه بيبي (o ye baby) چه لب هايي داره
اون لب هاي داغت ، فدايي داره

 


 

 

 بازم يه TRACK جديد

ساسي مانكن پروداکشن با افتخار تقديم مي كند ، مبين

مبیــــــن

بیا
چی؟
بیا
چی؟
بیا

-یه کاری کن رقصمون بیاد

مبین:
وقتی نشستم تو فیات
جلو پا تو بوق می زنم زیاد
گفتی که رقص بمون میاد

-یه کاری کن رقصمون بیاد

من که از نینی مینیات کنار توام تا پیری میریات
میدونم که به تو بیكینی میاد

-یه کاری کن رقصمون بیاد

تو که از بچگیات خیلی موازیه خط کشیات
گفتی که رقص بتون میاد

-یه کاری کن رقصمون بیاد

قر بدید، قر بدید دارم میکنم من تماشاتون
پس کجاست حواساتون؟
موهاتون بلنده، چرا انقده کوچیکه دماغاتون
من که رپ میخونم زیاد و تکون میدید خوشم میاد
بگو فرنوشم بیاد اصلا ضرب در دوشم بیاد

-یه کاری کن رقصمون بیاد

مبیــــــن

لباساشون پلنگی نیست، پس چیه یوزپلنگیه
این لبه یا توت فرنگیه
نظرت راجبه این که من لس آنجلس نرم چیه؟

-یه کاری کن رقصمون بیاد

وقتی که برقشون میاد نور به مو لختشون میاد
فکر کنم همین روزا کتابای رقصشون بیاد

-یه کاری کن رقصمون بیاد

ویلاهای توی ویرجینیات میاد به دامن چین چینیات
گفتی که رقص بتون میاد

-یه کاری کن رقصمون بیاد

از رشت تا ندرلندو دوتا دستکش و دستبندو یه مچ بندو بلیط بنگلادش و زلاندنو واسه دوی اسفندو بدم قبوله؟

-آره آره آره قبوله

ساسی مانکن:
وای، اگه با ونوس بیای
میرم می پیچونه باز ماشینو
اون یه کاترینیا زتاجونزه منم میشم آلپاچینو
تو بلایی ، ای وای اگه نیایی

مبین:
همون شلوار بری بریمو بیار بریمو بیار
ترکای قری مریمو می خوای تو
دوست داری بره Top Ten

ساسی مانکن:
ساسی مانکن پروداکشن، آها

مبین:
وقتی نشستم تو فیات
جلو پا تو بوق میزنم زیاد گفتی که رقص بمون میاد

-یه کاری کن رقصمون بیاد
ماشینت نقص داره، قیافت دو سه ماه حبس داره
هی تو ، این آهنگ رقص داره؟

-اوا ، آره چرا نداره؟!

موهاش مشکی نی بوره اون از خیابون اصلی دوره
دامن کوتاهش می شوره چرا نمی رقصه توله، ها؟
چرا نمی رقصه لعنتی؟ پس می کنه چه غلطی؟
دور دور تو شریعتی من می خوام واسش بشم مهندس برق صنعتی
خیلی خانوم خوشکله آره مثله گوان استفانی
منم همش دنبالشم تو اشرفی اصفهانی
همه چیو شکونده دیگه نمونده استکانی

-یه کاری کن رقصمون بیاد


تهران LA كن


چيكي چو پكو چي كيه؟ 6 و 9 كسي جون نخوره كيه؟ اوه اوه

ت ت تهرانو اِلِي كن گور باباي اِي كن

برو به دي جي بگو ساسي مانكن پلي كن ساسي مانكن پلي كن ، آهاااا

اه نخواستيم بيا بيگير شما و اينم 6 و 8

6 و 9 مال مانكنه جهانيم ميكنش ، آره جهانيم ميكنش

6 و نهو مانكن آوورده ، بتوون كم آوورده ، پسرش حلل كه دوست دخترشو نياوورده وووه نگو كه كم آوورده

ويكه ووو baby ماها با يه قر و چندتا آها ، كاري كرديم كه بياد فارسي حرف بزنه اوباما ، بدو قر بده تو با ما

اي اِ اَ اُ اِ اِ ، اِ اَ اُ اي اُ اِ  ، ميگه چقد خوشگله چه لبايي داره ، خانومي لاله متاسفانه زبون نداره

اي اِ اَ اُ اِ اِ ، اِ اَ اُ اي اُ اِ  ، ميگه چقد خوشگله چه لبايي داره ، خانومي لاله متاسفانه زبون نداره

6 و 9 سبكه او كيه استايله ، مثلا توي مايه هاي اسپايدرمنه ولي تو ،

واي واي زن مني تو و تو هاتي مث ميوه هاي صادراتي تلت تلو بده هه

حلو حال نده حل حله داره ، حرارت قر مره بره بالا حالا همه اون بلنديات مدال داري تو المپياد

شما راديكال 6 و 9 تقسيم بر قر ضربدريو مساوي تركوندن مهمونيه با درصد تو ، ووو يعني صد در صدي گل

تهرانو اِلِي كن گور باباي اِي كن

برو به دي جي بگو ساسي مانكن پلي كن آقا ساسي مانكن پلي كن

تا چشم افتاد به اون قسمت راست بدنت ، گفتم اگه چپشم همينجوري باشه كه افتضه خفنه

بيا خانوم اين شمارمه ، اينم كارت ادارمه 

واي واي عزيزم كجايي من تو ترافيك فرشتم ، مگه بنز نميخواستي خب چكشو برات نوشتم

ميگه بدش من واي چكمو ، حالا بدو ناز كن يكمو ، نده توو شكمو ، واي ديگه چي بت بگمووو

واي الهي بيماري بگيرم ، هي دكترا بم اصرار كننو بگم اِم آر آي نميرم ، آخ ميخوام واست بميرم و بگو پيش مني

هااا من همون روانيم آره كه آهنگام قريه ، و تو ام به داف بمبي كه بدنت حرفه ايه

بيا پيشم همين حالا حالا ، ووو دامنتو بده بالا بالا  هااا

هركي گرمشه اون وسط ساسي مانكنو داد بزنه ، اين تِرك 6 و 9   آهااا ووو مث باد بزنه

ويكه ووو baby ماها با يه قر و چندتا آها ، كاري كرديم كه بياد فارسي حرف بزنه اوباما

تهرانو اِلِي كن ، عطرمو اسپري كن ،

دي جي داره داد ميزنه ساسي مانكنيو اي كن ، بابا ساسي مانكن پلي كن

6 و 9 آووردم ، تز 6 و 10 زد به سرم ، اين باشه وظيفه امير علي مانكن پسرم

 

 

 


 یه کاری کن رقصمون بیاد

 

 


 

standby


  IQ TO ICU

۶ و ۹

وقتی از شیکم مامانم اومدم بیرون من لخت
ها
نمی دونم کدوم خری گفت :
_ اسمشو بذار فرخ
هه هه

یهو دکتر گفت تبریک میگم آقای نظافت
یهو یکی لپمو کشید گفت :
_ چطوری فلج کثافت

من گردنمو خم کردم شک کردن بردنم وزنم کردن
شانس ما تو سی تی اسکن برعکسم کردنو نگا که به عکسم کردن وااای
شیشه الکلو دیدن فهمیدن که مست کردمو الانم خیلی شرمندم

یعنی به بابام نمیگه؟
- - وای ببین این چی میگه!
- - من یه مخصوصو گردن ، دیروز چرا انقدر سس کم زدن؟
- قربان شما چی میل دارین؟
من یه سالاد کرگدن
- ا خودم حدس زدم
- آیا زیاد حرف زدم ؟ شما بگید
- - وای ببین چی میگه این!

آخ بیا این همون پیرهن آستین کوتاه تنگه زردس
بلا سر بزن به من که میشکونم واسه تو سر دست
تربیتش نکردی خانوم این مو پوش نمیداد
دور همی نمیرفت
این ساسی مانکن گوش نمیداد
ساسی مانکن گوش نمیداد

آها

هستی خانوم؟
- - جونم؟
- هستی خانوم؟!
- - نه جونم
- پس کی خانوم؟
- - پونم

وای پدر سوخته چراغ سوخته لباس دوخته
خانوم شما هم بیا پروف کن . بعد بذار توی کمدتو در کمدتو قولوف کن
- هی تو لطف کن قولوف کن . آها قولوف کن تو لطف کن

بگو تو میخوای چی دیگه؟
- - وای ببین این چی میگه!

ساسی مانکن پروداکشن هو هو

خانوم شما همسایمونی؟ نه این همسایمون نی . میای همسایمون شی؟
- - پ اون همسایتون چی؟
- ها پ اون همسایمون هیچی بیا

آخ بیا این همون پیرهن آستین کوتاه تنگه زردس
وای بلا سر بزن به من میشکونم واسه تو سر دست
تربیتش نکردی خانوم این که مو پوش نمیداد
دور همی نمیرفت
این ساسی مانکن گوش نمیداد
ساسی مانکن گوش نمیداد

ایشونو اوشونو کوشن؟ - ایش
تست دادی واسه هنر پیشه کی؟؟
- هنرپیشگی؟!
- میخوای هنرپیشه شی؟

فوری فوریا هی هستی هر حالتی
اشتباهه که دل بهم ندی لعنتی
هوم بلدی هوم بلدی یادم دادي كه فدات شم
میگه قبلا منو دیده . قربون قبلنات شم قربون قبلنات شم

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد
امیر مسعودي تنظیمی برای فیلم لست تایم
فردوسه پور عادلی فیلم ۹۰ دستان
امیر علی مانکنیان فیلم ۶ و ۹ با دوستان

حالا خودکار کو ؟ ها ها
Oscar Goes To

ساسی مانکن پروداکشن
آهااااا

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:46
negar

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم از مطالب لذت ببرید. حتما نظر بدید .
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان satansim و آدرس satansim.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.